Критерії оцінювання
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1- 4 класів
Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 №813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти».
Згідно з Державним стандартом початкової освіти отримання даних, їх аналіз та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюють у процесі формувального та підсумкового оцінювання.
Оцінюванню підлягають об’єктивні результати навчання та особистісні надбання учнів, які виявляються у процесі досягнення результату навчання.
Особистісні надбання учнів у 1-4 класах виражаються вербальною оцінкою. У Свідоцтві досягнень сформований очікуваний результат позначається «V».
Об’єктивні результати навчання учнів у 1-2 класах виражаються вербальною оцінкою (у Свідоцтві - «V»), у 3-4 класах – рівневою оцінкою на підставі рішення педради (протокол № 01 від 27.08.2021р.). Рівень результату навчання позначаємо буквами: «початковий» (П), «середній» (C), «достатній» (Д), «високий (В)».
Формулювання оцінювальних суджень, визначення рівня результату навчання здійснюється на основі Орієнтовної рамки оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів ЗЗСО (Додаток 1 до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти. Наказ МОН України від 13.07.2021 №813).
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5 -7 класів
Оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класів здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 №289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти».
Інтегрований курс" Мистецтво". Образотворче мистецтво.
.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 8 -11 класів
Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1222729-13/conv#n83
Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою (шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11#Text
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з профільних предметів.
У КУ Сумська СШ №29, м.Суми створено та відпрацьовано систему художньо-естетичної діяльності, котра забезпечує можливість отримання безперервної художньо-естетичної освіти і складає основу для подальшої самореалізації, має відкритий характер, широкий простір для вдосконалення, відродження кращих національних традицій і впровадження інноваційних технологій.
Заклад освіти забезпечує здобуття початкової і профільної мистецької освіти одночасно із здобуттям повної загальної середньої освіти на всіх рівнях. Мистецьку освіту в закладі забезпечують 7 профільних відділів: фортепіанний відділ, вокально-хоровий відділ, відділ народних інструментів, відділ духових інструментів, театральне відділення, хореографічне відділення, кафедра образотворчого мистецтва.
Критерії оцінювання з профільних предметів (3-4 клас)